12 Eylül 2010

yalancı.

artık daha fazla tanrıdan bahsetme bana
yok oluşlarımıza aradığımız bir bahaneden öte değil bu
acılarımızı hafifletmek uğruna kendimizi kandırıyoruz
aynaya bakıyorsun, tanıyamıyorsun
tanıyamıyorum
ufacık bir giz perdesi
öyle siyah
öyle beyaz…
ne benim karşımda duran
ne de bir başkası
arafta sıkışıyor
bedenimiz
siyahla beyazda

terk etmek istiyorum
aynalar fazla dürüst
oysa ne sen
ne de ben
alışkın değiliz bu kadar açık gerçeğe
oysa
ne sen
ne de ben
hazır değiliz

bir zamanlar geçiyor
burada rüzgar hep aynı
sana başlayan masallar hep aynı
sen, bir varsın iki yoksun


mevsimler geçiyor yokluğunda
kış geliyor- sonra sonbahar
derken, tekrar kış
burada her şey hep aynı
her şey bilmediğin gibi

çok zamanlar geçiyor
daha fazla tanrıdan bahsetme bana
canım yanıyor.

gelmeyecek misin?
yoksa
gerçekten gelmeyecek misin?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

idea bir şeyi o şey yapan şeydir. vallahi.